Prirodno-matematički fakultet Univerziteta u Tuzli, Centro Latinoamericano de Aprendizaje y Servicio Solidario (CLAYSS) i Međunarodno udruženje “Interaktivne otvorene škole” – MIOS su organizirali 21. i 22. juna, 2018. godine “Trening servisnog učenja za visoko obrazovanje” u prostorijama Prirodno-matematičkog fakulteta u Tuzli. Seminaru su prisustvovali profesori i asistenti Univerziteta u Tuzli, profesori univerziteta u Banja Luci, Sarajevu, Bihaću, savjetnik Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona, nastavnici srednjih škola iz Mostara te predstavnici MIOS-a. Seminaru su prisustvovali i studenti Studijskog odsjeka Engleski jezik i književnost, Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, u funkciji prevodioca.
Trening je vodila Luz Avruj, koordinator “Centro Latinoamericano de Aprendizaje y Servicio Solidario (CLAYSS)” iz Argentine. Kroz predavanja, diskusije i radionice učesnici Treninga su imali priliku se bliže upoznati sa ovim oblikom nastavnog rada.
Trening servisnog učenja imao je za cilj da:
- Predstavi pedagogiju servisnog učenja predstavnicima visokog obrazovanja u BiH;
- Ojača kapacitete za inicijalnu primjenu servisnog učenja na univerzitetima unutar Bosne i Hercegovine i obezbijedi alate i ideje za razvijanje projekata servisnog učenja na studijskim odsjecima univerziteta.
Akademsko servisno učenje uključuje studente u određeni oblik obavezne volonterske aktivnosti koje se mogu primjeniti, kao pomoćno sredstvo za razumijevanje pojmova, kojima se bave različiti kolegiji. Slične su metode iskustveno učenje, terenski rad, klinička praksa, praktikumi i terenski projekti. Sve se navedene metode zasnivaju na uvjerenju da učenje teorije, uz istodobno praktično iskustvo, unapređuje sintezu apstraktnih pojmova.